Bir şeye veya birine hayır demek inanılmaz derecede zor olabilir. Bazen gerçekten yardım etmek istersiniz, ancak diğer sözler nedeniyle reddetmeniz gerekir. Diğer zamanlarda reddetmek istiyor ama suçlu hissediyorsun ve sanki evet demek zorundasın. Her iki durumda da, hayır dememek, tabağınızda çok fazla şey olması veya dahil olmak istemediğiniz bir şeyle uğraşmanız anlamına gelir. 

Bu ritüel kararlılığınızı güçlendirebilir ve nezaket ve güvenle hayır demenize yardımcı olabilir.

Neye ihtiyacın var:
Gül kuvars
Jasper (yeşil veya kırmızı önerilir) 
Siyah turmalin
1 tatlı kaşığı bal
Gümüş ve gümüş renkli mumluk
Kibrit veya çakmak

Ne yapalım:

Mumu yakıp “Benim zamanımın değeri var. Hayat dengemin bir değeri var. Enerjimin değeri var. "
Taşları mumun etrafına üçgen şeklinde yerleştirin. Gül kuvarsını öne ve diğer iki taşı mumun arkasına yerleştirin.
Parmağınızı bala batırın ve gül kuvarsına dokunun, “Seçimlerim konusunda suçsuz yaşamayı hak ediyorum. Kendi kararlarımı verme hakkına sahip olan benim. "
Parmağınızı tekrar bala daldırın ve jaspera dokunarak, “Faaliyetlerimi elimden gelen en iyi şekilde dengeliyorum. Hayatımın her alanında kendi alanımı  hak ediyorum. Başkasının beklentilerini karşılamak için hiçbirinden zaman veya enerji çalmayacağım. "
Parmağınızı üçüncü kez bala daldırın ve siyah turmaline dokunun, “Benim enerjim benimdir. Onu vermeyi seçtiğim insanlardan başka hiç kimseye ait değil. Çalacak veya kötüye kullanacaklardan korunuyorum.”
Mumun yanmasına izin verin. 


İPUCU
• Bu taşları bir kese içinde taşıyabilirsiniz. Bunları önce küçük bir parça beyaz veya mavi beze sarmak isteyebilirsiniz, böylece yapışkan bal poşetin iç kısmına yapışmaz.
Yeşil jasper, hayatınızın farklı alanları arasında denge kurmaya çalışırken kullanmak için iyi bir taştır. Kırmızı jasper ayrıca dengeye ve sınırları güçlendirmeye yardımcı olur. Bu ritüelde birini veya ikisini birden kullanın. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMA

Psişik Mesajlar için Sezgi Çay Ritüeli